Ini blog teman, sebelum mika gi bawah, baca ni dulu yop.

Entri dalam blog ni adalah buah fikiran teman sorang-sorang je. Entri yang teman copy teman nyatakan dengan tq. Teman bertanggung jawab atas apa yang teman tulis dan copy and paste. Tapi teman tak bertanggung jawab atas apa yang mike komen ke copy and paste . Sendiri tulis sendiri kena bertanggung jawab lah beb. Kalau boleh mike tulis tu biarlah berhemah beb. Jangan mencarut dan memaki hamun orang lain. Perbezaan pendapat adalah lazim dalam kehidupan, tapi tak semestinya mike je yang betul orang laen salah. Fikirkan juga apa orang laen cakapkan. Lepas baca mike gi buat homework, jangan jumud, dapatkan kebenaran walaupun kebenaran itu pahit. Walau bagaimanapun teman berterimakasih kerana mike dah layari blog teman.

Friday, February 3, 2012

Relevan kah JATI




IMR.
Senario sekarang ini memperlihatkan bangsa melayu diperlekehkan. Bukan sahaja mahu dipijak tapi juga mahu diperkudakan oleh musuh-musuh melayu seperti DAPig yang mengatakan bahawa parti tersebut mempunyai ahli melayu. Satu Malaysia tak sampai 13 orang semuanya. Kalau depa menang PRU 13 kesemuanya bakal jadi Menteri Besar yang dicucuk hidung. Senang,  sediakan dulu bakal menteri besar di mana pakatan pembangkang laknatullah menang pru 13(itu pun kalau tak bungkus semuanya) dan jadi lembu dicucuk hidung. Mulut disuap pisang ponggong dikorek dengan duri. Itu lebih baik dari masuk PGayR , mulut disumhat manisan ponggong dikorek batang bengkok.
     Buat peringatan pertama kepada  MELAYU derhaka, tahukah anda siapa chauvanis CINA  yang tunjuk penyapu ingin sapu orang melayu Kuala Lumpurpada tahun 1969 dulu . Masih hidup lagi lahanat tersebut dan diangkat menjadi yang berhormat lagi. Dialah perancang agar parti DAPig ada orang melayu di setap negeri. Yang paling tak sedar diri adalah melayu derhaka  yang diberi pendidikan oleh kerajaan melalui Uitm. Buat lah homework sedikit, jangan malas sangat. Bacalah laporan MAGERAN atau buku tulisan Alayarham Tunku.
     Buat peringatan kedua kepada MELAYU derhaka, tahukah anda siapakah kadikal islam yang mengkafirkan sebahagian umat islam di muka bumi Malaysia ini. Silap-silap mak bapak mika pun bukan islam yop. Orang tua ini yang dah nyanyuk masih lagi menjadi yang berhormat di negeri paling miskin kat Malaysia ni. 
Kedua-dua peringatan in memerlukan tuan-tuan buat homework. Yop bacalah buku, baca laporan parlimen, baca buku sejarah, supaya mendapat penjelasan yang betul, tidak tertipu dengan dakyah mereka ini. Baca juga buku tulisan Tun Dr Mahathir Mohamad. Yop jangan asyik baca akhbar penipu Harakah, Suara Keadilan dan Roket sahaja.    
     Apa yang Dato Dr Hassan Ali hebohkan sekarang in adalah perkara yang dah terlambat, tapi lebih baik terlewat sikit dari tak mencuba langsung. Tsunami yang diharapkan agar menjadi, gelombang yang sangat besar yang dapat menggugat kumpulan parasit Anwarian dalam PAS. Semoga PAS kembali kepada jalan yang asal. Semoga ahli PAS dan UMNO dapat berkerjasama demi IMR. Telah begitu lama raja kita dipijak-pijak, agama kita dipermain-mainkan, sekejap halal darah orang UMNO diperangi, sekejap ada negara Islam, sekejap berkawan dengan kafir harbi itu harus, sekejap tak ada negara Islam dalam Al Quran. Tafsir ikut kepala hotak dema aje yop.
     Semoga roadshow Dato Dr Hassan Ali ke seluruh negara dapat menyedarkan dan memperbetulkan PAS dari dalam. Setakat ini sambutan dari orang ramai amat membangakan. Tahniah Dato. Saya kira tidak salahnya jika orang UMNO juga menyambut roadshow ini semoga jasa anda dikenang dan UMNO dan PAS dapat berkerjasama demi kepentingan umat melayu.
     Apa yang penting. Kerjasama.(budak-budak pun tahu) IMR, ni dewasa melayu patut tahu.

No comments:

Post a Comment